Science Café a tudatos marketingről
- Mi a különbség a piacon is sikeres és a sikertelen termékfejlesztési projektek között? – tette fel a kérdést a hirek.unideb.hu olvasóinak az előadó, Polereczki Zsolt. A Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, Marketing Tanszék docense előadásáról előzetesen elárulta, hogy a marketing szó hallatán legtöbben arra gondolnak, hogy valami olyan dolog, amivel úgy győznek meg valakit egy termék megvásárlásáról, hogy azt valójában nem is állt szándékában megvásárolni.
Ezt a tévhitet szeretné eloszlatni a Science Café soron következő rendezvénye, amely arra is választ ad, hogyan kapcsolódik a marketing a sikeres termék, vagy szolgáltatás fejlesztéséhez? Az előadás keretében sikeres és kevésbé sikeres egészségipari példákon keresztül kaphatunk választ ezekre a kérdésekre.
Időpont: 2019. október 9., szerda 17 óra
Helyszín: Fórum Bevásárlóközpont Libri Könyvesbolt (Debrecen, Csapó u. 30.)
Az előadás-sorozat az indulása óta eltelt hét év alatt csaknem 100 előadás keretében népszerűsítette közérthető, olykor játékos formában az intézmény falain kívül a Debreceni Egyetem legújabb, legfrissebb és legérdekesebb tudományos eredményeit.
A rendezvény az EFOP-3.6.1-16-2016-00022 „Debrecen Venture Catapult Program” támogatásával valósul meg.
Sajtóiroda - BZs